Prosba
Prednedávnom sa mi stala taká vec, že istá zákazníčka si u mňa objednala dva náramky s tým, že ich chce mať hotové do určitého termínu. Nuž, keďže splniť požiadavku do stanoveného termínu nebolo možné, navrhla som jej iný, nechala som si na upletenie objednávky o tri dni viac. Ponáhľala som sa s pletením tých náramkov ako sa len dalo, ostatné objednávky, ktoré som mala, som odsunula, aby som sa mohla venovať tejto. Keď som mala náramky hotové, oznámila som to zákazníčke a požiadala som ju o adresu. Viac sa mi neozvala a deaktivovala si účet na Facebooku. Iný kontakt na ňu nemám. Ostali mi akurát tak dva náramky s tak špecifickými nápismi, že ich predám už len ťažko. Zbytočne použitý materiál (nemôžem si dovoliť takto ním plytvať), zbytočne premárnený čas a energia. Preto Vás prosím, ak si chcete u mňa niečo objednať, vezmite do úvahy, že do toho investujem nemalé sumy za materiál, svoj čas a svoju energiu. Robím to s radosťou, ale len vtedy, keď rovnako ako ja, aj zákazníci k tomu pristupujú seriózne. Ak si u mňa niečo objednáte a nevyzdvihnete alebo nezaplatíte, tak tým škodíte nielen mne, ale aj nášmu útulku. Prosím, buďte pri objednávkach zodpovední. Veď to robíme pre psy.